Ingen rubrik idag

Haha såg att Fia har vart inne på min blogg å donat lite mer, snyggt snyggt! Kom nyss hem från skolan, har haft prov å gjort klart lite uppgifter som Sten ska ha in, provet gick la sämst, men har g i allt annat i kursen så kanske klarar mej ändå! Sen planerade vi morgon dagen, vi skulle ju sitta å förferra i vasa parken, men de går rykten om att de kommer regna imorrn så vi ska vara hemma hos mister Adam istället, kommer bli kul kul! Även om inte hela klassen är med, tråkiga dom e, men vem har pengar lixom? Inte jag, men ja e på iallafall, sen blir de vidare till tabasko eller va de heter, aldrig vart där, men tror de blir Fun!

Om lite mer än en timme ska jag traska till bussen, ska jue till stan på intervju, kan ju berätta mer om de sen hur de gick, för nu ska ja kolla vänner tills jag ska traska vidare, hörs ikväll puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0