Mitt namn är Olof Winterskog

Halllååå va trött jag är! Sitter hemma hos Storasyrran å äter glass, ni vet en sån där indian strösselglass? Godaste! Aja men vaknade mega tidigt idag, jobbit jobbit! Sen åkte ja till skolan runt 10, gick igenom å pluggade lite till provet nästa vecka som kommer gå skit! Sen planerade vi studenten å vårat schema, om vad som händer dag för dag ända till vuxen livet kommer till oss, alltså studenten! YEY men oj va tråkit när de e över haha.. Vill bara sätta på mej min fina vita klänning på med klackarna å mössan på sne, guuud va kul! Aja iallafall efter skolan gick ja linda å sandra ner på samhället å köpte lypsyl, sen vart de hem tll Milla en sväng, där även anna å emlan va, ritade lite på golvet, eftersom hon ska lägga nytt, å blev lite harpan oxå! Å nu sitter jag hemma hos anna å senare blir de hem å äta med mamma å milla, å sen nog färga fias hår? Har inte hört nått om de men blir nog så, sen hoppas ja på att få sova hos baby inatt med, om han inte har tröttnat på mej? ;)

Bilder från mitt å emilies mästervärk på golvet kommer senare! Hörs pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0