Saknad, spex, sommar, gult hår? Jag har ingen aning ..

Hej hej sitter här å saknar min älskling, han kommer hem imorrn, men sen vet man ju inte när han åker igen! Känns som att han har vart borta i flera veckor, men de e bara några dagar! Å de blir bara jobbigare å jobbigare för varje gång han åker, för blir bara mer å mer kär när han e hemma... Kommer bli en jobbig sommar känner jag på mej :/

Ah och imorrn är de spex i skolan, å kul att våran klass inte har planerat nånting! Å vissa vet väl inte ens om att vi har de, har inga lektioner imorrn, men ska till skolan ändå kl 10 å planera vårat spex som vi egentligen ska veta å redan ha klätt ut oss då! Ja har iaf donat kläder, eller ah en skjorta, blir ju lättast för oss tjejer å dona kläder, för vikken kille har en klänning lixom haha? Får la se hur det löser sej..

Tidigare idag så kom anna emelie å milla hit för att fira mors dag, med lite mat å paket till mamma! Har solat lite idag oxå, å har bränt mej, å jag har ju bara solat framsidan haha så jag e helt röd där å helt vit på ryggen å andra delar av kroppen, as mega snyggt! Sen kom fia hit å jag färgade hennes hår, blonderade hennes utväxt, hon tycker de blev gult, men de blev de inte! Hon vet ju inte haha, nu blir de väl vänner å sen sova eller nått, finns inte så mycke mer att göra, så vi hörs imorrn PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0