Släkten e värst

Hallååoj igår träffade baby min släkt för första gången på bowling banan, å tror han hade lika roligt som jag! Blev två timmars bowling, å känner att jag har lite träningsvärk i höger armen idag haha! Milla delade in oss i lag, sen vare bara å tävla, å mitt lag kom sist haha as bra! Sen skulle typ alla äta å kolla på hockey, så va me då ett tag sen gick ja å baby hem till honom för han skulle packa lite, å i morse runt 6 åkte han till norrköping för å jobba! Så låg kvar hos honom när han åkte, å vaknade väl runt 11, gick upp å städade å plockade undan lite, så sööt som jag är, hihi! Sen nu sitter jag hemma å ska snart äta lite mat, ikväll ska vi vara barnvakt åt Emilie, så blir väl å leka med henne ikväller, skulle oxå behöva plugga, får la se om jag har ork å lust till de!
Saknar dej redan baby!

Låter bilderna tala för sej själva!


















 

  

  

  



Va vore livet utan släkten lixom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0