Slutt

Slut på skiten nu, inge mer tåg åkande, inge mer fejk leenden, inge mer jobb utan pengar, inga mer tomma timmar bakom kassan! Skönt.. Skulle lätt kunna jobba där om jag fick pengar, för de va ganska roligt när man väl va där, men så sjukt skönt att de e över, 9 veckor, dom gick sakta när man väl va där, men nu när de e slut har de gått fort! Fick sluta en timme tidigare idag oxå, fanns ingenting å göra, så fick en nässesär (hur de nu stavas) med lite smått å gått i.. Fick VG i betyg av dom oxå, as nöjd! Å chefen har inte fyllt i min frånvaro dag för dag, så nu i sluten har hon glömt bort vikka dagar ja inte va där, så fick ingen frånvaro alls, hahaha eller jo en vecka då jag va sjuk som hon kom ihåg, va nog borta lite mer än så, men men, hihi! Ikväll blir de nog lugnt, Tai ville supa men har varken pengar eller dricka så blir å vara hemma, ganska skönt de, ja e helt slut! Så ska väl äta mej ännu fetare på godis å kolla film!

Imorrn blir de å vara barnvakt åt dom små korvarna från 6 på kvällen å hela natten å sen nog hela söndag morgonen.. Men har ändå inget å göra så varför inte leka med sötisarna hihi! Men nu ska jag kolla lite OTH tills mamma kommer hem PUSSS hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0