Sög ju pung

Tjenaremosch! Super trött efter en jätte seg dag på praktiken, fanns inga varor å packa upp som jag trodde, så stog i kassan typ hela dagen å drygade med Josefine, bra jävla segt, hoppas de finns mer å göra imorrn.. På lunchen va ja å kollade på lite skor, finns typ 5 stycken snygga i hela stan fan, å 2 av dom skulle jag kunna tänka mej, som man inte visar tårna i, för ska ju inte ha strumpor, å ett par fanns inte i min storlek å kommer inte in heller, å dom andra var för dyra.. KUL! Så de sög ju.. Efter praktiken gick ja å mötte Linda, å när vi kom till tåget så står Emelie där, hon fick slutade tidigare så hon hann med tåget, gullit! Å nu sitter jag bara hemma, ska nog kolla vänner nu å äta min Lion, muma, pusss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0