Toppen utan fisk, men blev bulle från håkans!

Oj oj oj, känns som den här dagen har vart jätte lång, typ som två dagar, men de gör ingenting gör jag har haft en jätte bra dag! Den började med att gå till skolan å ha fotobild å där gjorde vi typ ingenting, sen hade vi transport skit med Sten, å fick veta vårat prov som vi hade innan praktiken som jag heeelt hade glömt bort, å G var 11 poäng och vet ni vad? Jag fidk 11 poäng hahah presis G, är hel nöjd! Men mindre glad över att vi har ett prov nästa vecka i typ samma sak... Sen slutade vi skolan vid 12 å gick å käka sen till samhället å sen vidare hem till Emelie å hämta fiskespön, å en timme senare cyklade vi till blåbron å meta lite haha as kul fast bra jävla kallt vare! Så vi va kanske där i 30 minuter sen drog jag å Linda hem till Robin som dårå inte e hemma, men vi vart sugna på att spela lite hockey å gitarr så varför inte gå hem till min andra kära hem å spela lite :) Va lite krångel men vi donare !  Så va där i typ 3 timmar å sen vidare hem till Anna å lämna lite pengar å nu sitter jag här å ska snart äta, toppen dag! Och imorrn kommer min älskling hem oxå YEY! Saknat honom så otroligt mycke! <3<3

Hahaha fet man e!

 

 




Postat av: Linda

HAHAHA, jag ser smällfet ut!

2009-05-12 @ 22:05:21
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0