072 nummer.

Hört talas om ett 072-... mobil nummer? Nä nytt för mej oxå, trodde grabben va full, haha (A) men nej nej, nu finns det de oxå, mohha! Vill ha nästa helg NU!

Humöret går upp å ner, jag skojjar inte, igår kunde jag tagit livet av mej och idag mår jag ganska bra, bättre nu! Förut blev jag jätte depp när jag hörde denna låt, men nu blev jag bara glad när den kom ut ur högtalarna, högsta volymen, alltid!

Som sagt, humörsvängningar! Skyller på mensen!


Postat av: Linda

Sv: Ryck upp dig gumman :) Blicka framåt om du känner dig nere. :):) Pusssss

2009-11-30 @ 00:15:32
URL: http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

MMMM JAG HAR HÖRT TALAS OM DE NUMMRET! TYP MIN POJKVÄNS NUMMER

2009-12-14 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0