Godmorron å igår

Usch igår va jag så otroligt trött, trodde jag skulle kräkas! Å de e ju inte okey! Umgicks med Fam. Lund, Mamma å Tomas  igår, käkade lite mat å ba satt å snacka skit, på Lördag blire Hajk! Tänker inte ens dra upp skiten här, för bara dom som känner mej å min familj/släkt som vet vad som kommer hända då, mohaha! Iaf sen igår gick jag ner å kollade på första Johan falk filmen med Anna å barnen, hade sätt halva med R förut, men då somnade jag, så tänkte nu ska jag kolla på hela! Såg ju hur bra det gick, såg inte hela denna gång heller!

Ska dricka upp mitt tee nu sen gå ut med hunden, sen duscha å dona mej, ska hem till pappa på käk kl 2! Farsdag, today you know?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0