sweet .

Uuuh,. jag fattar ingenting, håller på att registrera mitt cv å personligt brev på en norsk/svensk hemida, och det står på engelska, fattar nada, prövar mej fram och det går inge vidare! Får la pröva lite till, sen är tålamodet på topp och datan ryker ut genom fönstret! Va på banken idag, kollade hur mycket pengar jag hade på mitt spar konto, trodde jag hade typ 1000 spänn, men hade lite till, så en bra start iaf, men lite till lär man ju skrapa ihop innan januari! Senare ska jag ner till A å hjälpa henne å städa till perdo, sen blir det springning, men tror A kommer banga på de för hon börjar bli sjuk, de visar sej, nu ska jag försöka mej på den dumma sidan igen, hörs.


Postat av: Jannie

Hellu söta!



Hur mår du idag?



Så sjukt kul att höra verkligen :D Detsamma!



Har lagt upp en litet smakprov på den nya headern och har en saftig frågestund.



Vad undrar du?

2009-11-12 @ 19:50:22
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: TWINS

hoppas det går bra =)

2009-11-12 @ 21:27:51
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0