Vi åker?

När jag var tillsammans med R, så planarade Linda å Jonas att dra till Norge, men jag kunde inte planera mitt liv utan min baby, även fast han planerade sitt liv utan mej. Iaf så nu har jag ingenting som håller mej tillbaka i den här hålan, inge jobb kommer man få här, har försökt sen studenten. Emelie är nästan på, bara Micke som håller henne tillbaka, ni löser det där! Svik mej inte nu Emelie, vi åker!


Har vart hos Pappa idag å käkat, va riktigt trevligt, blev kött, potatis, sås å grönsaker, å såklart glass till efterrätt. Planerade en spelkväll den 28/11, kommer bli nice! Nu pratar jag med Emelie på msn, samtidigt som jag kollar på Johan Falk filmen, 3.an! Ska fortsätta med det nu, hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0