Baby is gone igen

Hej hej, nu e min Baby och Jonte påväg till Arlanda, ni som har missat det, så åker min älskling till österriket idag, som det ser ut nu e han borta i 17 dagar, 2½ vecka, så snälla folk fråga mej inte när han kommer hem! Jag berättar det för er när även han vet haha! För jämt när baby e borta å jobbar så frågar ALLA: När kommer Robin hem då? Börjar bli lagom drygt. Innan han åkte idag så gjorde vi väl inte så mycket, busade lite, så nu har jag blåmärken och kommer få finnar överallt, för lypsyl över hela ansiktet e inte meningen att man ska ha! Och även en sn*pp på armen har jag oxå haha! Men Robin e ett k*khuve, så de e la lugnt! :D Nu blir de väl äta nånting, för känns som jag inte har gjort det på ett bra tag, sen kolla lite vänner å läsa lite mer bloggar, så hörs vi senare! Lovar er att blogga mer nu, för statusen har åkte ner några steg, come on!

Kommer sakna dej baby, älskar dej mest! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0