Nästan som en cd-skiva

Hej hej hej, jag övningskörde till stan idag, gick bra, men kändes att man inte hade kört på ett bra tag! Körde dit å hem, å vi lever än! Sen skulle ja å Anna byta plats innan p-huset, för där tänker jag aldrig köra upp! Sen släpper jag alla spakar och drar upp handbromsen, sen dör bilen! Ja ba, Anna vf dog bilen? Hon ba jag glömde säga hur du ska göra, haha as bra? Fattar ingenting..

Iaf så hittade jag en jacka, venne om den e snygg eller inte, eller snygg varen men de e inte Karin stuk.. Hittade världens snyggaste på en annan affär, de stog nästan Karin på den! Men den va lite för dyr mot pengarna jag hade i fickan, å jag tänkte inte lämna stan utan en jacka, så köpte den ful/snygga, e la bara vänja sej med den! Visar bild på den senare.

Nu snart ska jag hjälpa Anna å tapetsera i hennes nya lägenehet, haha ingen hade tid å kunde hjälpa oss, så vi göre själva! Kommer bli as nice! Sen ringde Jonte nyss oxå, haha lite förvånad man blev då! Han ville hämta nå spel hos Robin, så går nog dit en sväng ikväll, så kan jag vattna hans blomma samtidigt oxå! Men vi hörs senare, puss



Postat av: Johanna

Haha, det låter så roligt när du skriver om robins blommA.. har han bara en ? :D

2009-10-06 @ 15:43:38
URL: http://johannamariaw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0