Lite bilder

Godmorron på er, igår så hade jag så jälva ont i huvet, migrän fyfan! Usch, skulle hjälpt Anna å flyttat igår, sorry! Men jag somnade till tv.n halv 7 och sen sov jag hela natten, så tror jag sov kanske 16 timmar, haha skönt! Men huvet mår fortfarande inte okey, sjukt egentligen, jag har jämt ont i huvet när Robin inte e hemma.. Å typ aldrig ont i huvet när han e hemma, jag har väl brist på pussar just nu! Baby skicka en puss på posten till mej så min huveverk går över, snälla! Ska visa er lite bilder på myskvällen med flickorna, sen hoppa in i duschen, kramis!


Postat av: Anonym

sådär är deför mig med när min kille är bortrest. men jag har fått höra att det blir så för att man kan slappna av.

2009-10-09 @ 12:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0