"Rysta lakan"

La mej i sängen för typ en timme sen, låg å kollade upp i taket, kan inte sova! Tror inte jag kommer kunna somna alls inatt, har För många tankar i mitt huve! Iaf så har jag spenderat kvällen med syrrorna och Christoffer, blev lite mat å små drickande, riktigt trevligt, hoppas allting löste sej till slut, för alla! Som sagt jag kan inte sova, och tänkte visa er lite bilder från kvällen, inte "modell" bilderna jag å Milla tog idag, men lite andra bilder ifrån kvällen!

Jag tänker absolut inte dra in det mest privata i mitt liv, i bloggen, ville bara säga, att C du har rätt till viss del! Tack.


Och vill oxå säga att jag Älskar mina syskon, vad skulle jag göra utan er? <3




Postat av: Milla

C du vet vad du måste fixa åt mig nu:) å anna du får hjälpa till:) V: 47 då jävlar.. hehe

2009-10-18 @ 01:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0