52

Godmorron på er, vaknade för kanske 50 min sen, med världens huvevärk, kändes som att de va igår jag söp, fast de ska vara idag haha, de e inte okey, så nu har jag fått i mej två mackor och några ipren, ska snart ta ut ricki sen hoppa i badet, sen blire nog å städa lite, ska möta Linda runt 1 å gå till arbetsblabla skiten... och fråga vafan som händer!? Sen ska vi handla å dona lite inför kvällen, kan ju inte skriva här vad som händer exakt, för Emelie läser ju faktiskt min blogg, men blir förferre å krogen iaf! Måste tagga till! Hörs

Liten Karin, hittade denna bild hemma hos Morfar när jag städade där igår, den e från när vi hade stuga i Älvhöjden, å de va några år sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0