AP KARIN

Sitter här å har skit tråkit, åt nyss hamburgare som jag hade längtat efter i flera dagar, men de va inte ens gott! Men åt upp hela för att Emelie fyller 19 år idag! Sitter här å vill att baby ska logga in på msn, för han svara inte på mitt mess, vill ha hem honom nu! Får panik! Morfar ringde å frågade om jag ville luncha med honom imorrn, söten! Klart jag vill de, han bjuder ju! Sen idag på posten fick jag hem två brev från arbetsförmedlingen, och varken jag eller mamma fattar vad de står!? Ska tydligen pendla till stockholm varje dag på nån aktivitet för att få lite pengar varje månad!?? Tjena de kan dom ju glömma!? Så får gå dit å fråga vad som menas med breven jag fick, dom skriver ju i gåtor å tror att alla e lika puckade som dom!  Nej usch tycker inte om arbetsförmedlingen för 5 öre! Och nu vill jag att idol ska börja oxå, så man får gå hem till Anna sen å kolla nån film å sen sova, för den här dagen har vart riktigt seg! Usch vad jag skriver och inge vettit som ni ens bryr er om! Men ingen som tvingat er att läsa heller ;) Ne nu blir de vänner... Bästa i alla lägen!

Brist på bilder.


Postat av: sanna

men gud var stört! dem måste ha skickat fel

2009-09-23 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0