"Bolli Bolli"

Kan ju börja med att svara på en anonym kommentar jag fick för nått inlägg sen, Frågan löd "varför är de ett frågetecken efter 19 år?" Svar: För det står, "Önskar Ni arbetskraft av en pigg och glad tjej på 19 år?"

Mötte Linda idag runt halv 5, gick till apoteket å köpte ipren, sen hem till henne å vänta på att sosso skulle komma, sen vidare till Ica å hyra film å köpa onyttigt! Blev filmerna "Martyrs" o "Kenny Starfighter", Kollade först på skräckisen Martyrs, å guuuud, läskig va den! Å inte en lugn stund fick man på hela filmen! Hände saker presis hela tiden! Livrädd! Kolla på den om ni inte sätt den, super duper bra om man gillar läskit och hemskt, men kolla inte själv! Varnar er.. Å Starfighter va ju as kul! Älskar Kenny, hihi! Bolli bolli.

Sandra Bella å Felicia kom förbi en sväng oxå, mycke trevlig kväll med massa skratt, träningsvärk imorrn? Tror nog de.. Ska väl snart hoppa i säng!
Skönt skönt! Blev inte å sova i mitt andra hem, cyklade hem till mitt plejs istället, känner att de e skönare, för hade inga rena kläder med mej eller nått sånt! Saknar min baby, jätte jätte jätte mega mycket, snart 2 veckor borta från lilla mej :/ Men de betyder oxå att han snart kommer hem å pussar på mej, hihi!

Lite bilder? Klart, enyoj!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0