BroÖre

Vaknade nyss av min lilla sova middags stund, tröttare nu fan! Fick brev från arbetsförmedlingen oxå, ska skriva på nå papper å gå dit med de på måndag, sen ska dom dona en jobbcoach till mej, eller hur de stavas!?

Tidigare idag då, Linda kom somsagt å hämtade mej halv 8, tankade å vidare till örebro, mycke trevlig bil resa, haha sen väl framma i örebro så letade vi efter slottet, inte så svårt, sen när vi kom dit så pratade vi lite med alla andra som oxå sökt å ska intevjuvas! Ja fick sitta å kolla in i väggen en timme, medans Linda hade massa möten! Men va några trevligare rackare som snacka med mej under tiden haha! Så efter en timme va hon klar, håller tummarna nurå! Inte för att jag vill bli av med henne, men för att hon vill åka :M

Ska hem till henne lite senare, en timme kanske? Ska umgås lite med bruttorna ikväll, får se vikka å vad som händer! Sen får vi se vart jag sover inatt oxå, om de blir för mörkt å läskit sover jag nog i mitt andra hem =)

Lite bilder från örebro
Haha första bilden, killen stog på vattnet, som Jesus!


Världens läskigaste lampa och himla rolig hand som va i vattnet och pekade på slottet..


Och såååklart måste man kolla om gamla volvon e på G och orka hela vägen hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0