Hemma från stor staden

Mjoo Linda kom till mej runt 1 idag, vi tog mammas bil till Lindas mammas jobb, hälsade på lite där, sen vidare till stan, gick runt å lämnade in lite cv.n! Ingen hade såklart inge jobb just nu, men lämnade in mina papper ändå, så hoppas nån hör av sej! För jag hade ju faktiskt fejk smajlet på! Sen gick vi runt i lite affärer, linda köpte massa! Å jag köpte världens sötaste mössa och en orange tunn jacka, rea på den, på barnavdelningen! Sen åkte vi hem, å kom hem nu, mega trött i mina ben! Nu blir de väl sitta här lite sen käka, sen när Anna ringer så blir de ner till Ica å nog hyra film å sen umgås med stor syrran hela kvällen!

Dö söt, visst? Köpte den för mitt presentkort jag fick av fam. Lundh när jag fyllde.


Jackan då, lite regnjacke stuk, men ja gillaren, rea så vf inte!?




Postat av: Anonym

vaför är de ett frågetecken efter 19 år?

2009-09-18 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0