Igår

Blogga lite kanske? Somnar snart, ögonen vill inte hålla sej vakna länge till, men vill kolla på tv kl 9 så.. Idag har jag mått Skit hela dagen, kändes som att jag skulle kräkas 10 gånger om ! Men har klarat mej änsålänge. Igår så hade jag å Linda tänkt chilla lite själva, men fick höra att några skulle ut, så vf inte, blev först förferre hos nån Jens i stan, sen till bmb, och i kön står linda lite före mej, så de inte ser ut att vi ska in tillsammans, för de va ju faktiskt 24:års gräns igår! Så Linda kommer in, och sen när jag visar mitt legg så säger vakten, Nej nej du är ju bara 19, du kommer inte in, ja ba ööööh :O Hon du släppte in nyss va ju oxå ba 19!!! Han ba; Hm, suck, okey jag är snäll idag, gå in då! Typ, inge lite sur man vart då haha men kom in tillslut, dansade å hade de skoj, blev lite mycke kanske. Åkte nattbusssen hem, sen raka vägen i säng!.

Lite bilder?




Pappret tog la slut?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0