Jag lär mej

Hallååå i bloggandet! Har spenderat dagen med att dona om mitt CV å skrivit om mitt personliga brev, kort å dåligt blev re! Men de får la duga, har ju inte hänt så jätte myckt i mitt liv sen studenten, haha! Så ska hem till Fia senare å skriva ut några stycken, färgen i våran skrivare e ju värre än värst! Har oxå nyss gjort om mina naglar, skit kul! Men de e bara kul å måla på vänster handen, för e ju högerhänt haha, blir ju skit fult när man sen ska göra likadant på högerhanden, för min vänsterhand flyger ju hel vilt! Lite rörigt, vet.. Såhär blev dom iaf den här gången, inte de snyggaste, men ja lär mej!


Postat av: Jenny

Haha fan va bra du va då :D

2009-09-16 @ 11:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0