"Kolla in min pung".

Ojojoj vikken kväll! Ingen midda fick man sova heller, vart fullt ös hela dagen, blev tacos i 3 timmar och sen monopol i 7. Låg lite risit till där i mitten så bad att D skulle sätta in 200 tusen på mitt konto så jag kunde köpa lite gator, men vad gör kille då? Han sätter in pengarna på min systers konto istället så hon fick en miljon på bordet! Kul, så jag förlorade tyvärr! Blev en extra grogg med Milla då, för hon förlorade sekunden efter mej, mohaha, vem vill spela utan Karin lixom? Bra fråga. Dagen vann iaf skiten, och nu ska jag la snart gå och sova, ska övningsköra till mammas stuga imorr bitti, hur ska det gå utan övningskörsskylt? Får la se om jag kommer hem till kvällen då det blir förfest hemma hos mej.

Milla lite kul äre!! :D
hahhahhahaa.. .







Diska lite fort nu sen sova, ska ju upp före tuppen och försöka vara lite nykter!

Postat av: Milla

HahHHAHAHAH nej men är de inte lilla pedro...

2010-04-03 @ 10:06:18
URL: http://ckoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0