Knark eller tårar.?

Känns bra! Iaf så började dagen med att jag mötte upp E efter jobbet halv tre. Gick hem till mej. öppnade det gooda vintet, fförsta klunken alkohol, kom vi pååååå, näåää vi drar ut på krogen!!! Ringde rint lite, och drog hem till E å donade oss lite fort och åt himla god mat hennes mamma hade donat, Tackar för det! Sen blev det 8 bussen till stan, hem till Sandra. Förferra där till typ halv 12 då de bar ner mot stan, blev lite sisådär, hamna iaf på bill o bob, träffa trevliga typer, de va bra länge man träffa. Hade jävla kul tillslut. Sen blev det nattbussen hem, möttes upp av J sen blev det "Efterfest" hemma hos Matte the man!  U know! Va där nån timme, å efter man skulle gå hem så drar han in en i köket och kollar om man har knarkat, japp känns bra där, ba för att man har gråtit ett antal dagar i rad så betyder inte de att man drar igång med den skiten för de.. . Sen blev det en lite längre pormenad innan man kom hem, men det vare värt. nu ska jag sova, ska upp å tvätta om öhm... typ, ah jag vnne om hur lite timmar jag ska upp... IGi matte ni vet.. Hörs imorrn.






Postat av: Bella

Roligt att ses igår.. Även om det gick utför för mig..:S<3

2010-04-25 @ 17:34:24
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0