Jag förlora spelet men vann kärleken!

Nu är äntligen min data glad igen! Fick låna en skärm av Johan Permo, tack tack! Så nu blire söka jobb! Fan har saknat all min musik, mina bilder å mina filmer/serier på denna data fan! Sjukt att man e så beroende.. .  Ikväll blidde de tydlien lite alkohol och monopolspelande med syrrorna + D från H. Och nu har jag ren skrivit mitt cv som jag har skrvit till ett speciellt ställe långt härifrån! Ba hålla tummarna.  Imorrn blire å gå till frissan och klippa av några hårstrån me, men c.k påminde mej nyss om att de e fredagen den 13 imorrn, så får la se om jag kommer hem rakad eller vad som händer!! Sen på lörda blire dop, sen e helgen fortfarande oklar. Ba hålla tummarna på de bästa. Men nu ska jag fan borsta gaddarna och drömma om min darling som ligger ensam hemma i oskan! Miss u baby!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0