Mer vatten, godare mackaroner!

jaha då va man hemma igen då! Efter 5 helt underbara dagar i halmsta med min tyckling! <3 Nu dröjjer de 4 veckor tills vi ses nästa gång, då pelle-mange kommer hem till mej i stor stan hallstahammar, weeeheeey! Tågresan igår då, bra jävla seg, blev försenat en timme, så stog still på skövdes station en timme, lagom jobbit, men fan så värt de va, saknar min baby så de gör ont! Ikväll blire gymmet med Milla sen börja jobba kl 21.00.


Postat av: Anonym

Hur länge håller det här förhållandet? 2 mån till? Du kan verkligen ligga runt

2010-08-08 @ 15:23:10
Postat av: halmstad

hatar sj, dom e alltid försenade.. jag lider me dej.......

slår aldrig fel, jag säger alltid till -jag ska byta i gbg..

ja ja ja det hinner du..

sen när det är 3 min å 24 sek till avgång ´-ja ja det hinner du..

kuta från spåt 4 till spår 67 askul varje gång..!! älskar sj!

2010-08-08 @ 15:28:08
Postat av: Camilla

Till anonym: DU är bara tjurig för att ingen vill ligga med dig... Sluta läsa hennes blogg om du ändå bara stör dig på den.

2010-08-09 @ 13:33:01
URL: http://ckoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0