När livet är som bäst!

Igår kväll sökte jag ett resturang jobb i tylösand, idag ringer dom och frågar om jag kan börja prov jobba på måndag, passar ju perfekt! För ikväll åker jag med Danne hem till Halmsta och kramas med min tyckling! Så jävla överlycklig just nu så det är helt fucking sjukt!

Idag har vi vart på de finaste dopet! Började gråta där i kyrkan för att de va så fint! Och Aleks spelade fiol oxå, så otroligt fint gumman! Sen blidde de fika och paket. Nu är jag hemma, springer runt i underkläder och sjunger och leer så mycket som jag kan, så jävla glad just nu! Åker till min baby om ca. en timme! Ska bli så otroligt skönt å få krama om honom igen, går fan inte å beskriva, jag är så lyckligt kär! :D
















































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0