Den ligger vid pallen i hallen, mohahha

Vet inte vart jag ska börja riktigt, va så sjukt kul igår kväll! Roligaste på mycket länge! Åkte ner på stan med Emelie nykter kl 9, mötte upp Samuel och David, gick in på Destiny (tror de stavas så.) Drack massa å hade det sköjj. Sen Blev det ännu mer dricka, en öl kostade 37 Nkr. Sjukt billit! Men gjorde inte av med nå pengar för de, hihi. Och jag lovar er att alla rökte på där inne, man va nästan dum i huvet om man inte gjorde det, haha! Sen fick vi vänta på bussfan i 40 minuter. Men kom hem runt 4 imorse, då blev det fylla käk med Emelie, köttbullar å mackaroner och den goda kladdkaka!

"Jag ringer: Hej, - Han svarar: Heej pratar du engelska? -  Neeej jag kan inte engelska. Han säger: Nehe men jag kan inte prata norska, Jag säger: Nej nej men jag e svensk!" Haha :D

Idag blir det städ dag här i lägenheten, och försöka nyktra till från gårdagen! En promenix ska vi klämma in oxå, och att det är Alla hjärtans dag kan vi lika gärna skita i, eller vad tycker ni? Men vart otroligt glad för mitt mess jag såg när jag vaknade imorse <3

Och Grattis grattis grattis Moa på födelsedagen!


Postat av: Milla

Jasså,där får man sesitt halsband också som man letade ihjäl dig efter för nån dag sen:) ni verkade ha haft en rolig kväll, bra de:)... Fråga emelie vart hon köpt sin tröja.. bra snygg va de..!

2010-02-14 @ 17:38:29
Postat av: moa

oooh tack raring! massa tack. Hoppas du haft en kanon alla hjärtans dag :)

2010-02-15 @ 00:04:44
URL: http://metrobloggen.se/moatheresia
Postat av: Creem

Gillar dina tröjor:).

2010-02-15 @ 02:38:32
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0