En dag närmare hem.

Uh va trött jag va imorse, sen runt lunch så frågade dom om jag kunde jobba en timme extra. Jo men sure! Och sen ångrade jag mej, alla barnen va tjuriga, och ni som känner mej vet ju hur jag blir då + att jag va trött! Bara att andas, räkna till tio och på med fejk smilet och försöka stå ut! Och jag förstår inte hur dom kan låta en främmande människa vara med 3 barn ensam, stänga och låsa när man går därifrån! Japp, fick stänga själv idag. Och imorrn får jag sovmorron en halvtimme, yey!

Efter jobbet gick jag å handla med Emelie, glömde lägga fram falukorven imorse, så har ingen matlåda imorrn, så blir bröd och chokolade som alla andra här i Norge!

Bussen som tar mej till jobbet imorse!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0