Försök att hänga med!

Fy fan vikken dag! Ringde adecco imorse, fick ett jobb långt åt helvete, på en familjebarnehage, vet inte riktigt vad det är, familjen tar hand om sina egna barn? Inavel i hela stället iaf. Kollade upp på trafikanten vart jag skulle, där stog det att jag skulle byta buss 2 gånger, aldrig i livet att ja gör det! Jag ringde till Lena på adecco å sa att jag kan å tänker inte byta buss två gånger. jag klarar inte de, då kollade hon upp lite mera å då fick jag byta buss en gång, jajaaaa! Fick springa till buss 68 mot grorud T, hoppa av på¨bretvet, hoppa på nästa buss 25 mot majorstuen, hoppa av på lyngåsveien! Och sen leta upp barnehagen, jag hittade inte så jag ringde å dom fick förklara.! Gick bra när jag väl va där, men trivdes inte för 5 öre!

När ja skulle hem då!? Ja hade ju ingen aning om hur jag kom hem, och dom hade inge internet på barnehagen så ingen kunde kolla, så hon som jobba där fick ringa sin son som ringde nån som fick kolla upp hur jag kom hem, tog ju iaf 45 minuters restid! Så hem skulle jag ta Trikken (spårvagn) mot majorstua, hoppa av vid storo, ta bussen därifrån till helsfyr t! Och nu är jag äntligen hemma och ska duscha laga mat och sova, blir nytt jobb å äventyr imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0