Jag går först, och kommer hem först!

Ja imorsen var jag bra irriterad! Visste inte vart jag skulle å hade skrivit upp vägen å Emelie hade ritat en fin karta åt mej, la pappret på bänken när jag gick å la mej igår kväll, och imorse var det borta. Kuljul, kände att jag lika gärna kunde skita i att hoppa på bussfan för jag skulle ändå aldrig hitta.. . Men jag Hittade! YEY! Och trivs som fisken i vattnet på denna barnehage med småbarn, jobbar med två svenskar, villket är ett stort plus! Jobbar med Tant- Bettan ;) Mohaha.. . Så mina planer ser nu ut såhär..

.. Imorrn: jobb
Ledig lörda söndag. Jobb: Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag..
.. Ledig lördag söndag, sen orkar jag inte planera mer!

Nu ska jag nog laga lite käk, sen ut å gå en lång promenix i helsfyr och sedan rita lite kanske, känner att det börjar klia i mina fingrar nu efter att inte ha ritat nånting på 6 veckor! ojoj, Vad ska morfar säga!?

Postat av: Anonym

undrade bara en sak, nu när man följt din blogg och sådär. tidigare var du tillsammans med han R, right? sen va det någon som hälsa på dig i norge som du va kär i? sen kom de upp en bild på dig, när du kysser någon annan.sen bilder på dig och han R igen, hur hänger allt det ihop? verkar inte som att du riktigt vet vart du har dina känslor eller dig själv faktiskt.

2010-02-12 @ 00:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0