I dont know.

Ja å Emelie skulle ätit regnbåge firre ikväll, men ingen visste hur man tilllagade den så vi sket i att äta, eller tröck i mej en knäckermacka med choklad på, norge speciel! Sen Ikväll har jag färget Lindas hår, "ångat" mitt ansikte och använt en ansiktsk mask, så nu känner men sej lite bättre. Ska snart diska mina matlådor å sen typ sova kanske, finns inte så mycket mer att välja mellan!

Och vet ni vad då? Dom har höjt jävla t-bane/buss kortet!! Från 270 till 500 nånting, å mitt har gått ut så måste köpa ett nytt imorrn, känns ju jävla skönt när man känner att pengar e ett stort problem just nu. Så får köpa de efter jobbet imorrn, så får hålla tummarna att man inte stöter på en kontrolant till å från jobbet, för då får man la böter på 50 tusen!




Postat av: Linda

Jag ser verkligen ut som en trött nerdrogad knarkare. ^^

2010-02-07 @ 23:22:07
URL: http://norgelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0