never too loud.

De e visst bara på förmiddan som jag e sjuk?.. . Fattar ingenting, men nu mår jag iaf prima, ringde nyss Anita, och ska jobba imorrn, hell yeah, behöver pengarna och lite sjuk får jag fan vara! Måste få tiden att gå fortare här borta, jag längtar hem och vill åka hem nu nu nu! Men nån jobb vecka till ska man la klara av? Vet vart jag ska imorrn men vet inte vad avdelningen heter, så får fråga vem som behöver en vikarie helt enkelt, mohaha! Nyss hängt upp tvätten, plockat undan lite, torkat golvet och diskat, allt går med musik i huset! Överröstat grannen hela dagen med massa goo musik, måste ju visa norskarna vad man går för! Vad det är man ska lyssna på! För dom över oss, dom har inte den blekaste aning om vad musik är!. Laga lite mat å slå på vänner kanske? Ja jag tror nog deä!



Svar till Millis:
Haha japp, men kom in på msn nån dag eller ring! Saknar dej massor <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0