Bara gnäll.

Känner bara för att gnälla just nu, vill ba gräva ner mej! Är för trött och känner att jag har för mycket att göra å ingenting går att göra på helgen, så måste tacka nej till jobb så man hinner dona allting, eller jobba och skjuta upp skiten. Så det aldrig blir av så man aldrig får lön, så värt att jobba då? Och förstår inte heller vf jag blir så jävla irriterad på vissa personer som gör vissa saker. Som jag inte ens bryr mej om längre? Och åka hem då? Ja venne, Emelie vill åka bussen som går då och då, å jag vill åka helt andra tider, ska man åka hem själv så kan man ju lika gärna stanna i denna döda håla och dega sönder å bli ännu fetare. Näää nu ska jag sova!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0