Bra att det går bra!

Fyfan vikken dag, började med att klockan ringde kl 07.00, ringde adecco, men dom öppnade kl 8 så somnade om en timme, sen ringde jag igen, - Hej jag heter Karin finns det nått jobb idag? Det vet jag inte nu men jag hör av mej. Okey, så jag somnade om.. kl. 09.15 ringer dom att dom har jobb i Hasle, bara kasta upp Linda ur sängen så hon kan kolla vart jag ska, jag skulle ta buss 21 mot Akers brygge, sen hoppa av efter tre minuter.

Sen började det strula! Ingen visste om nån barnehage som hette Hasle, och ingen visste att den vägen fanns!? Vafan så ingen hittade ju så jag kunde ju inte fråga nån, för adressen va ju så in åt helvete fel! Efter att ha letat runt på helt fel ställe i 50 minuter för att vara exakt! Då ringer jag till barnehagen jag skulle vara på, - hej hej jag hittar inte? Nä vi kan ju inte förklara om vi inte vet vart du är.. Nehe kul, då tänkte jag nästan ge upp och åka hem!

Men då frågade jag nån tant, hon trodde att det fanns en barnehage mitt inne i ett industiomåde, massa traktorer och avgaser överallt,  och där i skiten ligger barnehagen! Äntligen framme efter en timmes promenad och letande!

Jaa, och när man kommer dit då sitter barnen och äter, så pang på! Fick jobba själv ifrån kl 2 till halv 5!!! SJÄLV! Ja ingen annan där och jag med 6 ungar, kuljul! Sen slutade jag halv 5, tog första bästa bussen hem. Ska vara där imorrn med. Nu ska jag laga käk! Inte ätit nånting idag, inte bra för mitt huve!

Postat av: mor Anne

Hahaha... du är duktig du Karin.

2010-01-26 @ 18:50:08
URL: http://norgelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0