Bytit norsk bajs blöjja.

Hejsan svejsan! Imorse ringde klockan 06.45. Bara upp å dona sej och säga hejdå till Sebastian, han åkte hem kl 1, och erftersom jag jobbade idag så fick vi säga hejdå i morse, inge jobbit det va!! Miss u gull! Iaf jobbet gick svin fint, fick lära mej byta norsk bajs blöjja, mohaha sötis ungar. När jag skulle hem, traska till bussen, så ringde jag Emelie, hon berättade att en hade tagit självmord och hoppat framför t-banan, så alla fick ju ta bussen! Helvete va segt det var att komma hem. Ska egentligen ta 18 minuter att komma hem med bussen, nu tog det 70 minuter, jag skojjar inte, jag tog tid! Sen tar de ju typ 10 minuter att gå hem ifrån buss terminalen oxå, hemma nu iaf, har nyss käkat så nu mår jag illa. Ska slå på en film med Emelie snart. Sen typ sova ensam!! Men vi ses ju om 9 dagar, visst? (A)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0