Dagbio

Trodde att när jag kom hem till Sverige så skulle jag få slippa att vara "vuxen", tvätta och laga mat och sånt där, men nej nej, imorse var jag uppe kl. 07.00, kasta i lite tvätt i maskinen, men sen somnade jag om tills nån timme senare, mohah, ska snart ta ut Ricki på lite luft, sen hämta tvätten, dusha, dona mej, laga lite mat. Sen gå och Möte Emelie och Micke vid station, jag blir visst bara trejde hjulet på bion, vafan jag kan inte matte! Mohaha. Fanns bara platser till bion som börjar kl 15.45, blir alltså en dag bio, då har man lite tid på kvällen att hitta på nånting oxå, vet ju dårå inte vad, men jag har inga planer så bara att komma med förslag, något att se fram emot?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0