Gomorron eller God morgon?

Mohahha, Tjenare, Linda å Emelie åkte nyss till jobbet, Jonas sover jag jag äter frulle. Vaknade av världens finaste mess i morse (A). Glädjetårarna börjar komma! Vart super glad, så den här dagen kan ju inte bli bättre! Min buss går om typ en timme, så jag kan chilla lite, ska ba komma på vad jag ska ha på mej och sen klä på mej hahah, har nyss sminkat mej lite smått och längtar som fan tills på lördag, när veckans jobb är avklarat och man kan sova hur länge man vill! Det är ju underbart!

Bjuder på en bild från förraveckan.

Han väntar på mej :$ Hemma om en vecka gull.

Postat av: Sebbe

God morgon såklart gumman! =)

2010-01-14 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0