Intervju .

Jaa, idag åkte vi ner på stan halv 12, donade norskt telefon nummer, det aktiveras imorrn. Så skriver nummer å skit senare när allting funkar. Sen kl 13.00 hade jag intervju på adecco, va inte ett dugg nervös. Igår när jag fick veta att ja skulle på intervju va jag skit nervös, men när man väl kom dit å skulle snacka så gick de cool lugnt, intervjuvades om jobb inom dagis, eller som dom säger här, barnehage!

Jag tycker det gick jätte bra och det känns som att jag kommer få jobba imorrn redan, men det visar sej. Dom får la ringa. Sen gick vi till skattekontoret, donade med skatt och D-nummer, typ som norskt personnummer. Tror jag.

Köpte även ett nitarmband idag, mega snyggt, kunde inte låta bli! Nu ska vi nog spela nått spel. Mohahha, hörs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0