Min första lön

Nyss kollat på jurassic park eller hur det stavas. Fick min lönes lapp idag, fick lön för 7 dagar, och jag blev faktisk nöjd över min första lön! Och det är ju typ 1000 spänn mer i svenska så de känns ju skönt, och jag har pengar nu så jag klarar mej och hyran e betald, så blir att spara dom här pengarna på mitt svenska konto, och sen typ överföra dom till pappa så skulden till honom blir betald såfort som möjligt, så man har det gjort. Men de donar vi en annan dag, nu ska jag sova, ska ju upp runt 8 imorrn å ringa adecco. Och då e Linda redan på jobbet, så hon kan inte förklara eller visa vikken t-bana, buss å karta man ska ta till jobbet man kommer få! Så lycka till att hitta imorrn K!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0