Oslo sentrum

Hallåå, Linda fick ju somsagt jobba idag, så vi gick med henne till tunnelbanan, hoppade på den som gick till sentrum, mohha här stavas det med s. Sen visade linda oss lite fort vart och hur vi skulle göra med allt. Sen hoppade hon på bussen och lämnade mej å Emelie i den främande staden. Skulle dona norskt nummer, men de sket sej, för vi visste inte vart vi bodde! Får gå dit imorrn igen å fylla i alla papper.

Sen skulle vi dona ett resekort, så vi kan åka t-bana, kostade 275 norska för en ungdom å då får vi åka på de en månad. Sen gick vi såklart runt i massa affärer, hittade skit mycke snyggt, men köpte ingenting! Sen gick vi till Rema 1000, en mataffär, ett pack köttbullar, 20 stycken köttbullar kostar fan 50 spänn! Så det sket sej.

Sen skulle vi ta t-banan hem igen, hoppade på den första bästa och kom rätt! As bra.. .

Och nyss ringde jag till adecco och sa att jag vill jobba på en barnehage. Dom tog mitt svenska nummer å sa nått konstigt som jag inte förstog sen sa vi hejdå. Får la se om dom ringer eller inte. Inga bilder får ni idag, för jag har tappat bort min sladd, första dagen! As bra!

Men vi hörs Pusss

Postat av: Amelie

jag tänkte väl! mohaha:D

2010-01-04 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0