Snart här .

Hallåååå sitter här å dunkar massa gamla goding låtar med Linda å Emelie, ska försöka tända våran brasa i tv-rummet nu, får se om det blir värsta inrykningen eller inte, Sen om typ 20 minuter ska jag å Emelie gå och handla lite, sen Möta upp S, som har åkt typ 6 timmar buss till ett annat land för att få vara med mej, helt sjuk! Nått fel i huvet borde han la ha? Mohahha men är riktigt jävla glad att han snart e här!

Mamma hade skrivit till mej "kul att det funkar på jobbet. stå på dig! är lite överaskad att du fixar det så bra. hälsa alla! hare, kram
"

Jag är oxå Riktigt förvånad över att allt gått så jävla bra, fick jobb på en dag, och jag har verkligen klarat mej själv, är fan riktigt jävla stolt över mej själv! Visst Linda och jonas har ju gjort allting så mycket lättare, tackar för det!! Men Vissa trodde att det skulle gå åt helvete, att jag skulle komma hem efter första dagen, att jag inte skulle klara mej alls, och vissa trodde på mej. Får se hur fortsättningen går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0