It's all the small things

Morsch! Dricker mitt tee, sen ska jag städa lite tänkte jag! Fan så det ser ut här, ingen ordning alls!  Sen ska jag träffa min jobbcoach, sen kanske gymma med E? Måste iaf dit å höra om ja får ett nytt gym kort eller va 17 som händer! Blev ett stopp där mitt i hårdträningen, massa sol å bira tog över, men vafan nu ere måndag och vi börjar om på nytt! Varje måndag e de samma sak, haha eller? Å blå märkerna e värre idag! Hela underarmen å vaderna, uhu! Inte okey att cykla med en bira i handen i skogen! Äch vad jag snackar.. .  Men ni ser ju att min blogg e lite annorlunda, de får vi tacka Gneta för! Va så otroligt trött på den gamla, så nu har vi den här tills Fia kan dona om hela skiten lite bättre! Nu måste ja plocka undan, heppåre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0