Midsommar på Mallis!

Ah, kan ju säga att jag fira midsommar med dom Bästa på Mallis! Visste ni inte va, att ja skulle utomlands? Jo såhär vare.. .

Gick hem till c.k å korka upp runt 3 igår, vidare hem till Emma runt 4, sen kom röda pigan å hämtade mej, sen bär det av hem till Robin. Lyx villan och största poolen. Helt underbart! Slängde på köttet på grillen och korka upp! Natt bada i poolen och massa skratt å lekar. Bubbel bad och dusch vart de oxå! Somnade på minsta 70-tals tvåsitts soffan runt 7 imorse. Kändes när ja vakna vart jag hade sovit kan jag ju säga. Men ganska lungt nu! Ba legat å glassat vid poolen bakis idag å sen runt 5 satte vi oss 5 stycken i den Minsta bilen och körde hemmåt, mycke om å men kan ja säga! Men nu e jag hemma, känns som att jag har vart borta en månad, men bra jävla skön Midssommar har jag haft. Tackar för den!

Jaaaaa lite slirig efter första klunken!

























Blandade bilder hej villt! Och Mer bilder kommer senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0