EN POLIS I HELA VÄSTMANLAND ELLLER!??

Ikväll ska ni få höra om när jag va så rädd att jag trodde jag skulle dö! kökskniven i handen och polisen på väg! Men det berättar jag om ikväll! För hinner inte nu.. . Aldrig vart så rädd i hela mitt liv!!!

Fyfan! Fortfarande helt skakis. durå Milla? Aja de tar vi ikväll.. . Iaf igår på dagen så åkte ja å C.K upp till Eve å solade, käka, tvätta bilen/cykel, vaxa bilen/cykeln, spraya cykeln å ba mös allmänt mycke! Sen bestämmer ja å c.k för att åka å hyra en spökis film, ah va ju lämplig film! Filmen va en sån jävla kass B-film så de finns inte, men den var läskig för det ploppade upp massa personliga "tecken", som gjorde den så jävla hemsk, satt där å böla. Å sen försöka sova på Millas soffa för jag vågade inte åka hem mitt i natten.. . Å tacka gudarna för att ja inte åkte hem, då skulle Milla dött ensam.. . Fyfan säger jag! Tare ikväll för nu måste ja duscha å käka, har två "jobb" framför mej idag, helt slut redan!

Mohhahahaha.. . Du kan aldrig gissa.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0