vissa personer e ju helt hjärn döda.

Haha gillar era anonyma kommentarer, för jag vet ju inte vem det e!? Dum eller..

"Anonym om:
Fortfarande "kär" i R?.. Att vissa aldrig ger upp, du kommer inte få tillbaks honom tror jag inte. Visst, han kanske utnyttjar dig för sexet's skull. Men inte tar han tillbaks dig efter den period ni har vart ifrån varandra."

Jag kan ju inte lixom bara ta mina känsklor och spola ner dom i toaletten och sen e dom borta, om du tror att det e så lätt så har du nog aldrig vart kär? Nej jag tror inte heller han kommer ta tillbaka mej, men jag får väl vänta hur länge jag vill eller? Du behöver lixom inte bry dej.







Postat av: sandra

Hahaha, härligt!

2010-03-04 @ 11:18:04
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Milla

Helt rätt Karin.. DU får tycka om vem du vill när du vill å hur du vill utan att folk ska bry sig eller utnyttja andras känslor..

2010-03-04 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0