Andra avenyn e bättre.

När jag kom hem från jobbet så skriker Emelie, jag och Micke ska på tokio hotels konsert ikväller! Haha dom vann biljetter på kenzas blogg, och dom spelar på arenan presis där vi bor, kanske 10 minuter bort. Hatar tokio hotel, men skulle ju inte tacka nej till att vinna två biljetter, för han e ju så snygg! Men jag ska mysa med Linda ikväll framför andra avenyn, mohaha!

Vart en slapp dag på jobbet idag, var 4 vuxna och 3 barn, as bra! Så satt i solen hela förmiddan och solade medans barnen lekte i snön, och på eftermiddan fick jag pyssla ihop en krona som baranen har på sina födelsedagar. Massa glitter och mys på, sen har jag ätit massa kakor och sen fick jag gå hjem kl. 16.00.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0