Arbetsförmedlingen.

Godmorron påer, ska snart till arbetsförmedlingen, venne riktigt vad jag ska göra där, får la fråga nån vad som händer nu när jag e hemma i sverige igen. Skriva in sej på nytt å börja söka jobb kanske. Sen blir de la hem å packa upp å städa undan allt skit man egentligen har, får inte plats i mitt rum, har en stor jävla träningscykel mitt i rummet, å är för fet för att ens få plats själv här inne! För jag har ju tydligen gått upp i vikt, nähä? Haha, imorrn ska ja gå till frissan och exprementera lite med mitt hår, några av er hårstrån kommer förhoppningsvis bli riktigt korta, och ni som känner mej vet ju hur jag kan vara, gör det jag känner för och orkar inte vara feg på den fronten!.. .


Postat av: tess

rihannas frilla är grymt snygg :D

2010-03-31 @ 15:38:02
URL: http://thereselindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0