Bara massa tomma ord.

Är lite smått avundsjuk på Fitt Micke som åker hem till sverige om några timmar, skulle lätt vilja åka med honom hjem! Men jag får vänta några dagar till, buhu.. .  Ska iaf med honom ner till bussen runt 12, sen gå lite på stan med Emelie, träffa Jacke oxå kanske? Jaa det tycker jag. För nu vet vi vart affären monik ligger, fast egentligen inte, men på ett ungefär, måste ta t-banan dit från stan, men det ska la inte bli några problem, vi åker ju gratis, men bara tills på måndag, då måste vi köpa dags biljetter om vi ska ta oss till å från jobbet, och vem har råd med det!? Köpa en överraskning till mamma å Tompa ska jag oxå göra, hihi nyfikna nu eller? Kommer bli så glada! Sen måste jag införskaffa mej nya rakblad oxå, apa här eller, mohaha. Behöver ju inte överdriva. Måste skriva klart mitt cv idag oxå, Lindh du får hjälpa mej. Måste ta lite nya kort oxå. Åh va jobbit allting känns nu. Är sugen på allkohol oxå, men har fan inte råd med dricka ikväll asså. För då kan jag inte köpa lördasgodis denna dag heller, så får se vad som händer ikväll, kanske hamnas i "Festsund" nykter? Men innan allt det dära så måste jag och Emelie Gneta Eggen hänga upp våran tvätt, tvättade en svart maskin i måndas och den hänger fortfarande kvar här i tv-rummet. Damma av tv.n måste vi oxå göra, fast vi har ju städ söndag imorrn, ska man göra det idag eller ska man låta "Tönt Jonas"få göra det imorrn, mohaha.. . Duscha en gång på en vecka funkar ju oxå bra, inte dyr på vatten fronten han inte! Å nu snackar jag inte om J utan om M. Ser ut som att jag har skrivit en helt roman här, tror inte det e många som kommer läsa igenom alla mina tomma ord, kanske vet en som kommer läsa. eller två eller tre, inte vet jag. Läs om du vill. Kanske man ska börja skriva sej en bok när man är i detta land där det inte händer ett skit, men då e frågan ska man skriva sej en fet bok som sagan om ringen å skriva flera böcker efter den eller ska man bara skriva en bok som det kommer en av. Och vem skulle orka lära igenom min bok om den e lika tråkig som detta inlägg, får fundera lite mera på detta. Sova på saken alltså. Eller ska det vara en bilder bok? Så man slipper få ont i fingrarna när man skriver, så man bara tar massa bilder, men då måste jag ju köpa mej en kamera, för tror inte L vill låna ut sin kamera när jag åker runt i hela sverige och tar bilder på olika djur, träd och fetton. Och om jag ska ha råd med en ny kamera så måste jag ju hitta mej ett jobb med bättre lön, och för att kunna göra det måste jag skriva klart mitt cv som ligger här och väntar på mej. Och Linda sover ju fortfarande så hon kan ju inte hjälpa mej, och tror inte Emelie orkar tänka så långt just nu på denna lördag morgon. Så vad tycker ni att jag ska göra.. . Hjälp mej snälla läsare, hjälp mej.


Postat av: sandra

Har jag bett om din åsikt eller?

jag tycker min header är fin och tänker inte ändra på den för din skull! Om du nu tycker den är så ful, sluta kolla in min blogg. Tack och hej!

2010-03-06 @ 10:43:10
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- haha ser att du skriver ut åt andra också! Ingen har varken bett dig skriva eller säga din åsikt! är den nu så ful, så kolla inte på min blogg då? har du kollat på din egna, nej du borde nog ta en närmare titt på den! Och för det andra är det inte du som ska vara nöjd med min blogg det är jag själv, har du något emot det, så håll dig borta istället och väx upp! Hela din blogg är ju dyster så försök förbättra på din egna istället för att klaga på andra och skapa "bloggbråk" ;)

2010-03-06 @ 11:03:03
URL: http://danielas.se
Postat av: Linda

Ja det var då bara massa tomma ord, hahha! Orkar inte hjälpa dig med Cvet ;)

2010-03-06 @ 11:09:46
URL: http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: Helena - Bara massa gott!

Tack för åsikten, men jag tycker den är fin! Smaken är som baken vettu. Ser att du skrivit samma sak till fler. Har du inget bättre för dig än att sitta och skriva till folk att deras header är ful? DET är pinsamt.

2010-03-06 @ 11:17:41
URL: http://baramassagott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0