Gårdagen

Uhu.. .  inte många timmars sömn inatt, kom la hem runt 3, somnade runt 6 och klar vaken kl 9! Snarkande snarkisson höll mej vaken dom få timmarna jag fick sova, men de e la lugnt, de va gos. Började med att gå till Linda runt 4 igår, öppna första biran och käka lite tacos, spela lite öl-spel och dansa lite bugg! Va otroligt jävla kul, sen blev det all-sång på bussen in till stan, gick in på konrad, det sög röv! Så blev vidare till Silk, å där vare faktiskt riktigt jävla roligt. Skönt som fan att träffa lite svenska ansikten man känner igen! Spelade lite poker med Emil, gick plus minus noll! Och Idag blir det kalas för morfar min, och sen en underbar kväll med A och M.

Bjussar på lite mobil bilder, tills jag har fått dom bättre bilderna från Lindas kamera sen.

Grattis igen i förskott, hoppas du hade en toppen kväll! Det vet jag att du hade, du va ju med oss ;)


Postat av: linda

Vilken flummig sistabild!!!! Men tack för kvällen:D

2010-03-13 @ 11:51:09
URL: http://norgelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0